"Ha az ember képtelen, hogy magától elmozduljon, akkor az élet löki arrébb, amikor eljön az idő!"


BÖLCSESSÉGEK:

2013.06.23 09:50

Nem vagyok kíváncsi a szürkeségekre, a pillanat ünnepeit keresem. S hogy mik ezek? Azok a felfénylő pillanatok, amelyek valódi barátságokról szólnak, vagy egy nap, amikor valamit megtanulsz még a világról, ráismersz valamire, ami szép...

 Azt szoktam szépnek nevezni, amiből feltárul a dolgok belső igazsága. Vonatkozik ez egy könyvre vagy filmre, zeneműre, emberre, egy mozdulatra... s nem több, mint egy pillanat. De hogy sok ünnepnap lehessen az életemben, ahhoz sokat kell tenni, és nagyon kell figyelni...

 

Nem csak hosszútávú jövedelemre tehetsz szert, de egy szuper erős, segítőkész csapatban dolgozhatsz.

Itt mindenki együtt, egy csapatként dolgozik, egymást segítve, jó hangulatban!

 

"Egy gödör ásását leszámítva kevés dolog van, amit rögtön legfelül lehet kezdeni."
 Harry Lorayne

 

*” Ördög is voltam és gyönyörű angyal, ahogy jól esett éppen, földre rogytam, szálltam az égen. Voltam hű és hűtlen, hol gazdag voltam, hol nagyon szegény.. Bátor, bár néha féltem, de senki ne mondja rám: nem az álmaimnak éltem! “ *.*

 

videoemail.iwowwe.com/VMail.aspx?T=E&L=28408758&D=44104150-867D-482D-9609-E3449F72DE16

 

"A pozitív gondolkodás fogalma eredetileg egy ősi buddhista hagyomány nyomán jött létre. Fönnmaradt egy legenda, miszerint Buddha és a tanítványai néztek egy döglött kutyát. Mester, nézd, a halál, a bomló hús, a rothadó tetem milyen rettenetesen visszataszító! Milyen undorító, ha csak az marad meg egy lényből, ami belőle a test! – mondták a tanítványok. Buddha odanézett, és azt mondta, hogy igen, de milyen szép fehér foga van! Ez a pozitív gondolkodás alaptörténete. Innen nőtt ki.
Vagyis nem arról van szó, hogy a negatív élményeinket, a keserveinket, a bánatainkat hazudjuk el pozitívnak.
Arról van szó, hogy fogadjuk el ezeket olyan negatívnak, amilyenek a valóságban, de ha van bennük valami pozitív, akkor azt is vegyük észre."
/ Popper Péter - Lélekrágcsálók /

 

"Az életünk egy menet a világ körhintáján: befizettek rá minket, pedig nem kértük.
A legjobb, amit tehetünk hát, hogy élvezzük a dolgot, sírni pedig ráérünk majd akkor, ha le kell szállni..."

 

 

—————

Vissza


Esemény regisztráció

Kérjük, add meg az alábbi információt.